37% ljudi koji se bave marketingom (EmailMonday) vjeruje da je jedna od najvažnijih mogućnosti strategije automatizacije marketinga mjerenje njezinih performansi. S obzirom na to da 75% (MooSend) prihoda od e-pošte dolazi od personaliziranih kampanja, shvatili smo da je ključna značajka analitike sustava SALESmanago jednostavan pristup najvažnijim statistikama automatskih višekanalnih kampanja. I tu je – nova nadzorna ploča procesa automatizacije za kupce tvrtke SALESmanago.
Sposobnost neposrednog praćenja rezultata automatiziranih kampanja ne samo da štedi vrijeme, već pomaže i bržem postizanju ciljeva
Poboljšanje kvalitete provedenih kampanja nemoguće je bez odgovarajuće analize, ispravljanja pogrešaka i pažljive usporedbe prethodnih rezultata. Međutim, ovo je dugotrajan posao, a kao što znate – vrijeme je novac. Čak 74% (Review42) prodavača kaže da je najveća korist automatizacije marketinga ušteda vremena. Pa zašto nam tehnologija automatizacije marketinga ne bi pomogla automatizirati razumijevanje rezultata generiranih našim marketinškim aktivnostima?
89% tržišnih djelatnika ocijenilo je poboljšanje sposobnosti mjerenja i analize marketinškog utjecaja glavnim prioritetom (Responsify),
Samo 58% prodavača kaže da su često uspješni u postizanju svojih marketinških ciljeva (Responsify),
Samo 29% prodavača izjavilo je da nije imalo problema ili kašnjenja u dobivanju rezultata iz automatiziranih kampanja (VentureBeat).

4 točke zbog kojih ćete na analitiku gledati na potpuno drugačiji način
- Izmjerite prodaju ostvarenu svim komunikacijskim kanalima koje ste koristili u automatiziranim kampanjama i provjerite koji dio vaše ukupne prodaje dolazi iz automatizacije,
- Analizirajte kako se angažman stvoren sa svakim komunikacijskim kanalom pretvara u prodaju iz vaših automatiziranih kampanja,
- Jednostavno pristupite popisu automatiziranih procesa i tijekova rada koji najbolje rade i naučite kakve rezultate svaki od njih generira. Poboljšajte postupak višekanalne komunikacije kako biste potaknuli konverziju na cijelom putovanju korisnika,
- Na temelju podataka s detaljne analitičke ploče donesite ispravne odluke, brže reagirajte i pročistite svoje kampanje bez brige o postizanju marketinških ciljeva.
Kako nadzorna ploča procesa automatizacije može utjecati na kampanje 1 na 1 i zajamčiti rast dobiti u svakoj tvrtki?
- Promatrajte koji od vaših automatizacijskih procesa donosi najveće prihode i na toj osnovi pročistite strategiju manje profitabilnih marketinških kampanja,
- Učite na greškama, koristite mogućnost pregledavanja statistike za svako pojedinačno pravilo tijeka rada i automatizacije i brzo procijenite donose li marketinške aktivnosti poduzete u određenom procesu rezultate,
Usporedite omjer prihoda od procesa automatizacije i ukupne prodaje u vašoj e-trgovini i provjerite uzastopno li mapirate, personalizirate i optimizirate put svakog kupca, - Analizirajte kako su se promijenile statistike e-poruka, SMS poruka i web push obavijesti u kampanjama 1 na 1 i lako pratite promjene prosjeka ILI i CTR e-pošte kako biste provjerili postižete li njihove marketinške ciljeve,
- Pratite aktivnost kupaca provjeravajući broj aktivacija kako biste odlučili jesu li potrebni dodatni procesi za njihovo stimuliranje.

Neovisno o tome jeste li već naš korisnik ili ne, a želite testirati vizualno pretraživanje na svojoj web stranici, kontaktirajte nas mailom support@salesmanago.com Implementacija traje manje od tjedan dana.
Više o SALESmanago rješenjima na SALESmanago web stranicama