Kako izraditi više kanalnu marketinšku kampanju za posvećenu grupu kupaca?

SALESmanago #1 AI driven CDPX

Čak 74% tvrtki aktivno traži nove primjere korištenja kako bi povećalo razinu automatizacije procesa u svom poslu (ThinkAutomation). U SALESmanagu neprestano razvijamo mogućnosti planiranja i provođenja višekanalnog putovanja kupaca kako bismo povećali vjerojatnost kupnje. Sada je, zahvaljujući Workflowu, moguće stvoriti i pokretati marketinške kampanje na više razina za definirane skupine primatelja, u trenutku koji smo točno odredili.

Superiornost automatizacije u odnosu na klasična, standardna slanja lako je dokazati:

  • 70,5% – ovo je koliko je veća stopa otvorenosti za aktiviranu e-poštu od one s masovne pošte (Campaign Monitor),
  • 152% – ovo je koliko se stopa klikanja može povećati za e-poštu poslanu 1-1 od one poslane kao standardne biltene (Campaign Monitor),
  • 250% – to je koliko se stope odziva mogu povećati zahvaljujući upotrebi automatizacije (Review42),
  • 133% – ovo je koliko je veća vjerojatnost slanja relevantnog sadržaja, prilagođenog određenom primatelju (Recenzija42).

Pa kako napraviti jedinstvene kampanje na više razina koje će se istaknuti i postići gore navedene rezultate? Slijedite najbolje primjere iz prakse, poput korištenja HADI ciklusa, stvaranja višekanalnih kampanja, promatranja, analiziranja i primjene poboljšanja vaših kampanja i koristite mogućnost pokretanja višekanalne komunikacije 1-1 za određenu skupinu korisnika.

Kako pokrenuti tijek rada za definiranu grupu kontakata u vrijeme koje je odabrao korisnik?

Komunikacija 1 na 1 postiže najbolje rezultate. Do sada su se višekanalne višekanalne kampanje mogle stvarati samo za pojedinačne kontakte. Sada je moguće pokretati višekanalne kampanje 1 na 1 za određenu publiku. Dovoljno je stvoriti prigodnu kampanju u Workflowu, a zatim odabrati kontakte za koje ga želimo pokrenuti.

Ne morate čekati okidač koji pokreće određeni događaj i pokrenuti tijek rada. U bilo kojem trenutku moguće je izravno pokrenuti postupak za odabranu skupinu primatelja.

Po čemu se ova značajka razlikuje od klasične višekanalne kampanje 1 na 1?

Dvije osnovne razlike između klasičnog izvođenja višekanalnih kampanja 1 na 1 i mogućnosti pokretanja Workflowa na ploči za upravljanje kontaktima su:

  • Mogućnost definiranja točne skupine primatelja, na pr. odabir određenog, pojedinačnog kontakta za kojeg želite započeti tijek rada,
  • Mogućnost da savršeno odgovara trenutku početka kampanje.

Stvaranje kampanje za kontakt grupe djeluje na isti način kao u Workflowu, s tom razlikom što se procesi mogu pokrenuti s različitih ploča. Da biste upravljali procesima tijeka posla za definiranu skupinu primatelja, idite na:

SALESmanago #1 AI driven CDPX
SALESmanago #1 AI driven CDPX

Kampanja za Crni petak za grupu primatelja koji su na dijamantskom stupnju odabranog Programa vjernosti

Pretpostavimo da smo, posebno za Crni petak, stvorili jedinstvenu kampanju koja će izvesti tijek rada na grupi kupaca, kojoj je dodijeljena posebna oznaka nakon klika na „Sudjelovat ću“ na stranici s promocijom.

SALESmanago #1 AI driven CDPX
SALESmanago #1 AI driven CDPX

Međutim, shvatili smo da nisu svi kontakti koje smo željeli proći kroz kampanju Crni tjedan kliknuli gumb “Sudjelovat ću”.

U tom slučaju, Pokretanje tijeka rada za funkciju grupe kontakata postaje korisna opcija. Možete pokrenuti zadani postupak u bilo kojem trenutku, bez događaja koji pokreće tijek rada, na odabranoj, definiranoj grupi kontakata, npr. za one koji su zauzvrat za visoku aktivnost u programu vjernosti u dijamantskom sloju. Dakle, ako želite generirati dodatni kupon s promocijom Crnog tjedna za njih:

Na ploči Upravljanje kontaktima odaberite grupu primatelja:

SALESmanago #1 AI driven CDPX
SALESmanago #1 AI driven CDPX

A zatim odaberite postupak na pločici Pokreni tijek rada:

SALESmanago #1 AI driven CDPX
SALESmanago #1 AI driven CDPX

Posljednji korak je klik na gumb Izvrši radnje. Svi kontakti koji su uključeni u dijamantni stupanj, odabrani Program vjernosti, dobit će kupon s posebnom ponudom i oglase koji ih potiču na kupnju proizvoda koji će biti prikazani na njihovim radnim površinama.

#1 AI driven CDXP
#1 AI driven CDXP

Neovisno o tome jeste li već naš korisnik ili ne, a želite testirati vizualno pretraživanje na svojoj web stranici, kontaktirajte nas mailom support@salesmanago.com Implementacija traje manje od tjedan dana.

Više o SALESmanago rješenjima na SALESmanago web stranicama