Nabildajte tražilicu vaše internetske trgovine AI preporukama, NLP-om, podacima kupaca i prepoznavanjem glasa

SALESmanago #1 AI driven CDPX

61% web stranica dobiva rezultate pretraživanja ispod očekivanja potrošača. Zbog toga SALESmanago uvodi novu tehnologiju koja podržava pretraživače internetskih trgovina s umjetnom inteligencijom i obradom prirodnog jezika. A da biste povećali svoje korisničko iskustvo putem mobitela, uključuje i prepoznavanje glasa. I sve to kako bi vaša tražilica postala još jedna ozbiljna točka konverzije kupaca.

Sve više kupaca koristi tražilice u mrežnim trgovinama, ali oni imaju svoja ozbiljna ograničenja

Prema izvješćima Deconstructing E-Commerce Search i The State of Mobile E-Commerce Search and Navigation Category koji je objavio Baymard Institute, ovo su najproblematičniji fenomeni povezani s tražilicama koje koriste internetske trgovine

  • 61% dobiva rezultate pretraživanja ispod očekivanja potrošača,
  • 70% ne podržava sinonime i srodne pojmove,
  • 46% ne podržava tematske upite,
  • 32% ne podržava simbole i kratice, zbog čega korisnici gube savršeno ciljane proizvode,
  • 27% slučajeva neće dati korisne rezultate ako korisnici pogrešno napišu samo jedan znak u naslovu proizvoda.

Povrh toga očito je najvažniji izazov da se rezultati pretraživanja nekako odvoje od osobe koja postavlja upit. Prekinuta veza s profilom podataka kupaca. Nabildani SALESmanago pretraživač zna kako sa svim tim problemima i pruža pomoć trgovcima koji žele poboljšati ovaj prostor korisničkog iskustva.

5 razloga zbog kojih biste SALESmanago turbo pretraživač trebali učiniti integralnim dijelom strategije pretraživača u vašoj internetskoj trgovini

Tražilice u internetskim trgovinama uvijek su bile zanemarene jednostavno zato što su dodane kao standardne značajke konfiguracije internetske trgovine, pogotovo kada internetsku trgovinu postavljate na nekoj od platformi e-trgovine kao što su Magento, Presta Shop, WooCommerce ili Shopify. Ali sada ne morate biti ovisni o njima, a ovdje je popis onoga što sada možete postići novom značajkom SALESmanago.

  • Nadogradite rezultate pretraživača na svojoj internetskoj trgovini davanjem odgovora koji se savršeno podudaraju sa svim upitima zahvaljujući upotrebi napredne NLP tehnologije i skupova međusobno povezanih računalnih pristupa koji zajedno rade prema namjeri korisnika,
  • Obogatite stranicu svoje tražilice preporukama za proizvode temeljene na AI. Izmjerite angažman u prikazanim rezultatima pretraživanja i ocijenite učinkovitost svakog rezultata kako biste optimizirali preporuke za značajke,
  • Primijenite stručnost za prodaju proizvoda kako biste povećali prihod. Stvorite stranice prilagođenih kolekcija za posebne prilike gradeći jedinstvene kampanje sa savršeno usklađenim proizvodima,
    Pojednostavite način pretraživanja proizvoda zahvaljujući nenadmašnom AI glasovnom pretraživaču koji je jednostavan za upotrebu i jednostavan za primjenu,
  • Izmjerite svoj uspjeh u pretraživanju pomoću dostupnih naprednih izvješća i nadzorne ploče analitike pretraživanja.

I posljednje, ali ne najmanje važno, s preko 50% prometa širom svijeta koji dolazi s mobilnih uređaja implementirajući VOICE FEATURE pobrinite se da se vaši kupci koji pregledavaju vašu internetsku trgovinu putem mobitela ne suoče s bolom zamornog ručnog pretraživanja proizvoda i klikanja kroz desetke besmislenih filtera.

Primjeri upotrebe turbo tražilice koji će iznenaditi vas i vaše kupce, a ponekad i malo više od onoga za što mislite da je tražilica napravljena

  • Iznenadite kupce prikazivanjem proizvoda koje oni točno žele vidjeti – najnovija tehnologija omogućuje razumijevanje svih upita. Zbog toga kupci mogu u bilo kojem obliku unijeti ono što traže i dobit će savršeno usklađene proizvode prema svom interesu.
  • Brže pretraživanje pomoću glasovnog pretraživanja AI – neka kupci pronađu zanimljive proizvode bez gubljenja vremena na unošenje upita, već samo klikom na jedan gumb i izgovaranjem onoga što traže. Savršeno rješenje za korisnike koji su navikli na brzu upotrebu mobilnih uređaja.
  • Namjenske kampanje za posebne prigode – odredite koji će se proizvodi prikazivati ​​za određene ključne riječi koje su korisnici unijeli u tražilicu. Stvorite neobične preporuke proizvoda za posebne prigode npr. sanjali božićne poklone ili najbolje rođendanske poklone.
  • Bolja kontrola definiranjem filtara koji se trebaju vratiti u namjenske upite – definirajte kakve će se filtre i proizvode prikazivati ​​za određene upite. Kontrolirajte ono što pokazujete svojim kupcima ako traže nestandardne proizvode koje vjerojatno nemate u glavnom asortimanu proizvoda. Zahvaljujući tome, preporučite proizvode koji se temelje na strategiji unakrsne prodaje.
  • Dubinska analiza omogućuje rast prodaje – analizirajte koje su fraze najtraženije i poboljšajte svoje preporuke posvećenih proizvoda kako biste povećali prihod.

Kontaktirajte nas mailom sales@salesmanago.com Implementacija traje manje od tjedan dana.

Više o SALESmanago rješenjima na SALESmanago web stranicama