SALESmanago Copernicus – Strojno učenje i umjetna inteligencija

SALESmanago AI platforma za personalizaciju

Opet Nikola 🙂
Vrhunska platforma za preporuke proizvoda zasnovana na umjetnoj inteligenciji posebno razvijena za e-commerce i internetske trgovine.

Umjetna inteligencija transformira automatizaciju marketinga. Rješenja nove generacije poput SALESmanago Copernicus koja se temelje na AI i Machine Learningu podržavaju tradicionalne marketinške aktivnosti i omogućuju savršenu isporuku prilagođenih ponuda kupcima u pravo vrijeme. AI Recommendations, nova nadzorna ploča u modulu SALESmanago Copernicus, pruža napredne podatke o preporukama proizvoda temeljenih na AI u vašoj internetskoj trgovini.

Marketing sljedeće generacije uz predviđanje zasnovano na algoritmima samoučenja

Strojno učenje i AI modul SALESmanago Copernicus koristi složene algoritme za analizu podataka o transakcijama i ponašanju te priprema preporuke za proizvode za kupce u trgovini. Ne analizira se samo specifično ponašanje kupaca, već i korelacija između drugih korisnika koji su kupili isti proizvod. Podaci o transakcijama drugih kupaca sa sličnim interesima omogućuju algoritmu da predvidi koji proizvodi mogu privući pažnju kupca u budućnosti. Uz to, umjetna inteligencija je u stalnom procesu samorazvoja, pa predviđanja i preporuke s vremenom postaju preciznije.

#1 AI driven CDXP
#1 AI driven CDXP

AI modul priprema ponude na temelju 5 vrsta preporuka:

  • Filtracija – ova vrsta preporuke uključuje dva pristupa. Prvi pod nazivom Proizvod-proizvod povezan je s vjerojatnošću i učestalošću istovremene pojave različitih proizvoda (koji nisu nužno međusobno slični). Drugi pristup naziva se pristup korisnik-proizvod i on pokazuje koji proizvodi mogu zanimati korisnika na temelju interesa drugih korisnika koji imaju slične profile odabranom. Općenito govoreći, ideja koja stoji iza ove vrste preporuka za umjetnu inteligenciju jest ponuditi proizvode na temelju sličnosti korisnika i podudarnosti različitih proizvoda.
  • Najčešće kupljeno nakon posjeta drugom – na temelju proizvoda koji kupac trenutno prikazuje na web mjestu, sustav analizira kupnje drugih kupaca koji su također prikazali ovaj proizvod i preporučuje određene proizvode kupljenim od drugih korisnika.
  • Najčešće posjećivani zajedno – kao što i samo ime govori, to su proizvodi koje svi korisnici često pregledavaju zajedno. Sustav nudi proizvode koje su zajedno s tim proizvodima pregledavali i drugi korisnici.
  • Najčešće kupljeni zajedno – sustav analizira proizvode koje je kupac kupio. Također sustav analizira proizvode koje su zajedno s istim proizvodima kupili i drugi korisnici.
  • Pomiješane statistike s ponderima – mehanizam koji stoji iza ove vrste preporuke koristi sve prethodno nabrojane vrste preporuka i dodatno dodjeljuje ponder za svaku akciju. Vrijednost težine možete sami odrediti. Kako se to prevodi u praksu? Sustav stvara veze i analizira proizvode koje je kontakt kupio, preporučujući u prvom redu nekoliko proizvoda za koje je vjerojatno da će se kupiti, zatim proizvode koje korisnik želi vidjeti i tako dalje i tako dalje, dajući prednost ostalim proizvodima s obzirom na radnje.

Predviđanje modela pregledavanja sadržaja korisnika i preporuke umjetne inteligencije

SALESmanago Copernicus – Modul strojnog učenja i modul umjetre inteligencije mogu automatski odabrati odgovarajuće proizvode za svakog kupca. Štoviše, SALESmanago sustav automatizacija marketinga pohranjuje informacije o ponašanju anonimnih posjetitelja web stranice, omogućavajući prilagodbu sadržaja čak i za neidentificirane kontakte. To znači da su svi kupci podložni analizi svojih mehanizama ponašanja.

SALESmanago-AI-analitika
SALESmanago-AI-analitika

SALESmanago Copernicus – analitika preporuka

Ulazne i odlazne marketinške aktivnosti uvelike imaju koristi od dodatnih informacija dobivenih u procesu. Analitička kontrolna ploča jamči pristup grafikonima koji prikazuju povezanost proizvoda i kategorija. Štoviše, grafikoni prikazuju korelacije preporučenih proizvoda u najpopularnijim kategorijama. Uz to, kontrolna ploča vam omogućuje odabir proizvoda ili kategorije za koju sustav priprema slične proizvode čija je preporučena snaga između proizvoda i glavnog proizvoda najveća.

Koristi i pogodnosti za vaše poslovanje

  • Zadivite svoje kupce personaliziranim ponudama proizvoda,
  • Ostvarite stvarne rezultate i povećajte prodaju prilagođavanjem marketinga onome što potrošači žele vidjeti,
  • Postignite maksimalnu životnu vrijednost kupca,
  • Racionalizirajte i optimizirajte svoj marketinški proračun,
  • Saznajte koji su proizvodi i kategorije najuspješniji i
  • Saznajte o individualnim preferencijama vaših kupaca i predvidite njihovu sljedeću kupnju

SALESmanago vodeća je platforma i rješenje za personalizaciju online sadržaja i automatizaciju procesa marketinga i prodaje. Pogonjena umjetnom inteligencijom najnovije generacije Copernicus osigurava barem 25% veću konverziju i prihode te potpuno personalizira sadržaj čak i neregistriranim posjetiteljima web stranica i drugih online sadržaja.

Probajte besplatno 30 danaKontaktirajte nas mailom na sales@salesmanago.com za više informacija i dogovor oko prezentacije SALESmanago rješenja.

SALESmanago-probaj-30-dana-besplatno

Više o SALESmanago rješenjima na SALESmanago web stranicama